imagine

just feel some passion

ievadrunas

Pirms nedēļās no kāda resora ieguvu ziņu, ka ir tāds aparāts kā Sigma SD14 kuram ir matrica, kura no saviem brāļiem atšķiras ļoti, un tas mani pamudināja, vēl pēc nedēļās ) iemest aci googlē un paskatīties kas tas ir par verķi.
Pirmo savu fotokameru – digitālo – iegādājos 2006.gada 14.janvārī. Informāciju par visiem tā laika “krutākajiem” aparātiem sāku ievākt apm. mēnešu divus pirms iegāju veikalā un izdarīju savu mūža pirkumu – iegādājos brīnumu. )

Jau informācijas ievākšanas laikā sapratu, ka izvēli izdarīt būs ārkārtīgi grūti, jo tur ārā ir bezumna daudz firmas kas ražo fotoaparātus – lielus, mazus, koka, metāla, plastmasas, ziepeniekus un spogulenes. Skaidrs bija viens, ka esmu par nabagu lai varētu atļauties nopirkt filminieku, respektīvi, nopirkt ta varētu, bet pēc tam nespētu apgādāt sevi un savu fotoaparātu ar filmiņām. Tas visu šo lietu kaut nedaudz, bet tomēr atviegloja, apmēram uz pusi samazinājās iespējamo pērkamo fotoaparātu skaits.

bla, bla beigās es paņēmu līzingu un nopirku Nikon D50 kit. Kapēc nikonu? ) garš stāsts…
Skaidri zinu, ka toreiz, divus gadus atpakaļ, pat i aci neuzmetu uz Sigma`s pusi, jo Sigma ir Sigma, paši saprotat … )
Pa vidam tiku izmēģinājis 18-200 VR un 70-300VR droši vien vēl kādu, bet tā kā man pie sirds negāja 18-200 VR, tad nopirku 70-300VR un pareizi darīju, jo bildes kuras dod ārā šitas objektīvs ir varenlabas. Lielāko daļu laika uz mana spoguļnieka stāv tieši 70-300mm tele objektīvs, kurš pie kameras 1.5 crop (faktora) dod ārā 105-450mm salīdzinot ar 35mm filmu.

Neilgi pēc tam fotoaparāta aksesuāriem pievienojās arī Nikon SpeedLite SB-800 zibspuldze. Lielāko daļu laika zibspuldze atrodas SU-4 M (manuālajā) režīmā, kas ir režīms kura laikā zibspuldze nostrādā saņēmot gaismas impulsu. Dabā tas izpaužas tā, ka man ir divas zibspuldzes, kuras es abas reizē arī izmantoju SB-800 un iebūvēto. Ar SB-800 gaismo no vieniem sāniem, bet ar iebūvēto zibspuldzi no otriem sāniem, nav vajadzīgi nekādi vadi un nekādi citi sūdi, ļoti ērti.

Un tad es vienu dienu uzduros virsu sigma`i Sd14, par kuru ir atrodama ļoti daudz visdažādākā informācija, nolēmu ka šo visu informāciju vajag kaut kur pierakstīt, ar kļūdām vai bez tas, man netraucē, lai var kaut kādu kopsaucēju meklēt, lai redz rezultātu.

Savā mūžā nevienu Siigmu nēesmu redzējis, rokās arī nevienu no šiem fotoaparātiem nēesmu turējis, un manā paziņu lokā nav pilnīgi neviena cilvēka kuram būtu šis brīnums, bet neskatoties uz to visu mana interese par šo modeli vēljoprojām neizsīkst, ļoti ceru, ka tas viss nav viens liels burbulis kurš plīsīs, kad manās rokās nonāks – Sigma SD14.

Interneta veikalā atradu SD14 par interesantu cenu 377Ls. Manuprāt cena ir ļoti laba. Ir vēl viens resurs kurā šī cena noteikti būs vēl labāka, bet to es atstāšu laikam, kad būšu izlēmis pirkt.

turpinājumā materiāli par Sigma SD14 modeli.

Written by sigmaist

April 20, 2008 at 12:45 am

